domingo, 29 de abril de 2007

"Fue en aquel cine te acuerdas..."
Porque se me antollan as noites tan curtas,
de aqueles inalterables soños que me rodeaban,
e a miña inefable vida foi unha viaxe sen retorno,
de cando me durmía (abrazado) á noite,
cara onde a miña cabeza conta ata 15 e perde o sentido,
e de como nada me importaba sempre que mirara por ti,
intentando buscar refuxio dunha soa noite,
agora ó lonxe, vexo que pra min...
que me axude a ocultar todo o que sinto,
xa fai tempo que deron as "4:10"
pero todo remata ó amencer.

SITO DÁ PONTE

4 comentarios:

mauri dijo...

Moi ben Sito, tiñasme enganado de todo, sempre pensei que so sabías o que era o fora de xogo e xogar á mariola.

Anónimo dijo...

Uy, pero ké retrospectivo te me pos.. XDDD

Mil bikos meu neno.

Anónimo dijo...

".....en una mañana al este de Edén,James Dean tiraba piedras
a una casa blanca, entonces te besé."

joder, q temazo madre mia.criminal sniffff sniffff....

xandre dijo...

fai tempo que deron as 4.10 e todo remata ó amencer.. que me estas contando sito. si pa ti todo remata as 9 da mañá e sendo optimistas. a beber!! salud e república.